نام سریال: زوج یا فرد

سال انتشار: نوروز ۱۳۹۸

ژانر: کمدی، خانوادگی

تعداد قسمت ها: ۱۵

مدت زمان: هر قسمت حدود ۵۰ دقیقه

خلاصه داستان: این سریال در فضایی مفرح با موقعیت‌های کمدی داستان مدیر بازنشسته‌ایست که نمی‌خواهد میز خود را تحویل دهد. فضاسازی سریال طوری است که قصد دارد معضلات و چالش های این مسئله را در جامعه نشان دهد و جامعه دودسته‌ای که در این راستا فعالیت می‌کنند را در قالب طنز نشان دهد. مهران مهام هنرنمایی خودش را بار دیگر در این سریال نشان داده است و شاهد روایتی عالی هستیم که می‌تواند در شب‌های نوروز ۹۸ در کنار شما باشد. بازیگران سرشناس بسیاری در کنار تیم کارگردانی و تهیه کنندگی حضور دارند که می‌توان به حضور مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، مهران رجبی و آتیه جاوید اشاره کرد.

 

این سریال طنز در ۱۵ قسمت آماده شده است که پخش آن از دوم فروردین شروع خواهد شد و هرشب مهمان خانه‌های شما می‌شود. محمدحسین لطیفی بارها توانسته است که روایتی جذاب را در قالب سریال‌های تلویزیون ارائه کند و مجموعه های سر دلبران و دودکش نمونه‌ای از این آثار می‌باشد. حال دوباره می‌توانید با سریال زوج یا فرد که البتدا با نام مر قانون شناخته می‌شد همراه شوید و با هنرنمایی دوباره مرجانه گلچین و مهران غفوریان همراه شوید.


دانلودها - دانلود رایگان بازی ها,سریال وفیلم سریال ,مهران ,قسمت ,نشان ,همراه شوید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کدکس سیلور گروه آموزشی زیست شناسی شهرستان کردکوی beautifulltime هرچی بخوای آموزشی ارز دیجیتال evelynpmjstk1 Netz وب سایت چاپی پلات لمینت اسکناس امریکا با قیمت جدید سایت پایه دوازدهم